آقای ظریف: میدانید چه کسی جعلی است ؟

آقای جواد ظریف،

شما در مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی در برابر نمایندگان ملتتان با افتخار عنوان فرمودید که مفتخر هستید که در برابر پرچم جعلی کوردستان در مراسم سوگواری سر خم نکردەاید.

براستی شما با چه رویی به پرچمی که مظهر آزادیخواهی، سربلندی و شجاعت یک ملت است چنین نگاهی دارید؟ آیا برای شما مهارت های کلامی و اتاق های دیپلوماسی فضیلت است؟ خوشبختانه در یکی از نظرسنجی های کشور کانادا، مردم سیاستمداران را بی اعتمادترین و آتش نشانان را پراعتمادترین حرفەها قلمداد کردند.

شما که تاریختان جعلی، پرچمتان دزدی ، سرود ملیتان دزدی، جغرافیایتان غصبی و اقتصادتان دزدی است، با چه رویی به شناسنامه کوردستان سربلند توهین میکنید ؟

پرچم دزدی

واقعیت این است که نشان شیر و خورشید ربطی به خاندان پهلوی ندارد و قدمت تکیه معاون الملک پیشتر از مصادره به مطلوب ایرانیان متاخر می‌باشد.
در سال ۱۲۸۲ خورشیدی، معین‌الرعایا تکیه معاون الملک را در محله‌ی آبشوران ساخت. در جریان مشروطه، این تکیه به توپ بسته و آتش زده شد. پس از آن، معاون‌المک در سال ۱۳۲۰ خورشیدی بنا را دوباره‌سازی کرد و توسعه داد.

اگر بسیاری از کوروش پرستان که پرچم شیر و خورشید را پرچم ملی ایران میدانند به اصل و مبدا نشان شیروخورشید مراجعه کنند میدانند که این نشان توسط کوردها و در کرمانشاه برای اولین استفاده شدە است. لذا پرچم بعد از اینتان هم که دزدی است.

جالب است که حتی در متن توضیحی لینک نشان شیر و خورشید ذیل از مالک ، منشا و خاستگاه این نشان که کرمانشاه ، قلب کوردستان است، اشارەای دیده نمیشود. از میان‌رودان، ایران، تازی، ترک، یهودی و مغول اسم بردە میشود ، اما از زاگرس و کوردستان نامی برده نمیشود.

لینک اطلاعات نشان شیروخورشید در ذیل قابل دسترس است.

https://fa.m.wikipedia.org/wiki/%D8%B4%DB%8C%D8%B1_%D9%88_%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%B4%DB%8C%D8%AF

سرود ملی دزدی

شما در وقاحت و دزدی شهره جهانیان میباشید، شما که مذاکرەکننده ارشد آمریکا به تمام صراحت و صداقت خطاب به شما گفت که ایرانیان حقەبازی در DNA آنهاست و شما هیچ جوابی نداشتید. بله جناب وزیرالوزرا ، حقیقت اینست که پس از انتصاب آقای خامنەای به رهبری، ایشان برای ابراز ابهت و اقتدار و نشان دادن این که جمهوری اسلامی دارای رهبری جدیدی میباشد، به بنده خدایی، شاعر و آهنگساز درباری دستور فوری تغییر سرود ملی را فرمودند و بنده معذور از سر ناچاری مجبور به سرقت و دزدی از سرود ملی کشور کره جنوبی نمودند و آیا از این بزرگتر آبروریزی دیگری سراغ دارید ؟ اگر هنوز خود را به نفهمی زدەاید، لطفا به لینک زیر مراجعه فرمائید.

https://www.youtube.com/watch?v=CceXXXubvdE

اینهم لینک به مال دزدی https://www.youtube.com/watch?v=juUuck0bMII

درست است که کوردستان متانت دارد اما وقاحت هم خوب چیزی است.

پانوشت:

در نوشتارهای دیگری اقتصاد ، جغرافیا و تاریخ پرافتخارتان را مرور خواهیم نمود.

دکتر پژواک کوکبیان

آمریکا

درمورد سرود ملی کارشناسان چه می‌گویند؟
«مانی جعفرزاده» آهنگساز و رهبر ارکستر در این خصوص به «موسیقی ما» می‌گوید: «گمان مى‌كنم اين كه بگوييم همه‌ى سرودهاىِ ملى جهان ساختارى مشابه دارند و شباهتِ دو سرودِ ايران و كره‌ى جنوبى را حسب ساختارهاى مشابه سرودهاىِ ملى جهان توجيه كنيم، حقيقت را نگفته‌ايم. راست اين است كه چرا هيچ دو سرودِ ديگرى اين اندازه شبيه نيستند؟ اما چه حاصلِ ما خواهد شد از اين حقيقت كه سرودِ ملىِ ما چندان هم ملى نيست؟ ناگزير درست‌تر است كه سكوت كنيم و اين سكوت را در لفافى از احترام به خودمان و غرورمان بپيچيم. برخى حرف‌هاى درست را درست است نگفتن.»

(دو سال بعد) مرحمت ارتش سایبری

درضمن اگر دوستان ارتش سایبری جناب عالی صفحه ویکیپدیا را پس از این نوشته، بازنویسی کردند، احتراما با رجوع به آرشیو اینترنت میتوانید آن را از اینجا بازیابی کنید، مبادا تصور بفرمائید که حقیقت را میشود به مانند امورات داخله مملکت ، سانسور بفرمائید.

نسخه پیشین صفحه ویکیپدیای شیروخورشید قبل از مرحمت دوستان سایبری تان رادر تصویر ذیل مشاهده میفرمائید.

هرگونه استفاده، کپی، ارجاع و بازنشر مطالب با ذکر نام نویسنده و ماخذ مجاز می‌باشد.

+ posts