پاسخی به آخوندزاده ایرانی

یک آخوندزاده ایرانی (مهدی جلالی تهرانی) فرمایش فرمودند، “چون ریشه انسان ها از ٧٠ هزار پيش (از هنگام هموسپین ها) یکی است، لذا پیشمرگه برای آزادی انسان هم می‌جنگد. نتیجه میگیرم پیشمرگه سرباز ایران زمین است.” همچین استدلالاتی واقعا بیشرمی و توهین به ساحت تفکر و اندیشه است.

پیشمرگه برای دموکراسی نمی‌جنگد بلکه برای آزادی کورد و کوردستان مبارزه میکند، کوردها دیگر سرباز ایران و هیچ نیروی دیگری نخواهند بود، دموکراسی ایرانی یعنی بازتولید استبداد رای اکثریت و دموکراسی پیش از آزادی و استقلال ، ادامه اشغالگری و استعمار ایران بر کوردستان می‌باشد.
بله درست میفرمائید، ممکن است شما از آفریقا و هرجای دیگری که آمده باشید، سرزمین ما را اشغال کردەاید، اما ما از خاک و ریشه کوردستان می‌باشیم.
آینده ایران یک نیروی ارتش ملی نخواهد داشت، زیرا ارتش ملی یعنی انحصار اسلحه و زور در دست فارس، که پشت کلمه غشی ایران خود را پنهان کرده است، مدیریت مشترک و ارومیه مسأله مابین کوردها و ترک‌ها می‌باشد به ايران دخلی ندارد.

ایران برای ما ، در ١٠٠ سال اخیر هیچ بهرەای جز نسلکشی، استعمار، غارت، خونریزی و کشتار نداشتەاست، کوردستان به ایران نیاز ندارد، نه از لحاظ اقتصادی ونه سیاسی.
ایران شرش را از هرکجا کم کرده، صلح و آرامش به آن سرزمین وارد شده است. توجه کرده‌اید که ایران با هر کشوری که رابطه دارد آن کشور درگیری و مشکلات بیشتری دارد؟ نگاهی به کشورهای دور از ایران همانند امارات، کویت، آذربایجان، عربستان، بحرین و آن‌هايی که با ایران نزدیکی دارند، از جمله عراق، لبنان، قطر، سوریه و سلیمانیه بیندازید.
ایران از زمان جنگهایش با دموکراسی یونان تا اکنون‌، برای هیچ سرزمینی، صلح و آرامش به ارمغان نیاورده است. اصولاً کلمه ایران بسیار برند و نام بی ارزشی است، میدانید چرا وقتی از یک ایرانی پرسش می‌شود، کجایی هستید، می‌گویند I am Persian؟ زیرا واژه ایرانی آنقدر بی ارزش و بی اعتبار است که گوینده ایرانی سعی در گمراه کردن سوال کننده دارد. آی ام ایرانین، بسیار بار منفی دارد و ناخودآگاه با اخم فروبستن مخاطب مواجه می‌شود و به احتمال ۹۰ درصد، کارتان راه نمی‌افتد اگر بگویید آی ام ایرانین. این گزافەگوییها در مورد موفقیت ایرانیان فقط یک هیاهو در رسانه‌های فارسی زبان می‌باشد، لطفاً بار دیگر با ساکنان ممالک غرب و ميزان درصد نسبی این ایرانیان و سایر مهاجران مرور کنید و دروغ چاپ نکنید.

ما هیچگاه به کورد دیگری نگفته و نخواهیم گفت که ما کوردتر هستیم، دلواپسانی چون شمایان به آرزوی برادرکشی در کوردستان نخواهند رسید.

تخصص گرایی بسیار هم خوب و ممدوح است ، البته اگر این متاع شما برای ایرانیان قابل خریداری است، شما بهتر است این را به همزبانان، نوادگان کوروش کبیر و فرزندان ایران آریایی عرضه دارید ؛ اگر خریدنی و باارزش باشد، هرچه باشد چراغی که به خانه رواست به مسجد کوردستان حرام است.

تاریخ گواه این است که افراد و پروفایلهای گمنام با آویزان نمودن خود به مبارزات کوردستان، برای خود نام و عنوان اخذ کرده‌اند، سحابی ها، منصور حکمت از حاشیه‌های سیاست ایران بودند که در کوردستان به پروفایل تبدیل شدند.
هیچ ملتی فرایند تصمیم گیری و تفکر در مورد سرنوشت خود را برون‌سپاری یا outsource نمی‌کند، درضمن نه سواد شما درحد مشاوره میباشد و نه تجربه شما. برای استخدام سابقه مشخص از کلاینت و مشتریان پیشین، استعلام می‌شود توصیەنامە ها و رفرنس ها ارزیابی می‌شود. گذران زندگی در غرب اگر در جهت تحصیلات شخصی نباشد، ادعای تخصص نمودن در آن شیادی و قابل شکایت و پیگیری است. حتی اگر هم کشوری چون قطر فارغ التحصیلی از  آمریکا استخدام کند، حتما توانایی مکالمه و کتابت به زبان انگلیسی و تجربه کاری را معیار قرار می‌دهد، چون دستمزد پرداختی اعراب و کشورهای عربی از متوسط آمریکا بالاتر است ، لذا متقاضیان چشم آبی به آخوندزادگان ترجیح داده می‌شوند.

با توجه به حضور ٢٤ ساعته در فضای اینترنت و رسانه های اجتماعی (عدم اشتغال حرفه‌ای جنابعالی) ، بعید است غربیان از فیض تخصص بالای آن والا مقام منتفع باشند. کوردستان برای توسعه نیازی به سواد، دخالت و تخصص ایرانی/فارسی ندارد زیرا کوردستان و ایران به دلیل موازنه طبیعی ژئوپلیتیک در دو جهت مقابل قرار دارند، ایران قدرتمند مساوی کوردستان کم قدرت و کوردستان پرقدرت منجر به ایران کنترل شده و مهارشده است. استخدام شما توسط کوردستان، یعنی پایمال نمودن و ضربه به منافع ملی کوردستان.

بسیار جالب است، در خلال ٧٠ سال گذشته، هرزمان ایران جعلی در خطر میباشد، نخالەهایی هبوط می‌فرمایند و گودرز و هموسپین را مرتبط میدانند.
ما هیچگاه نصایح پدران قاسملو و خود ایشان را فراموش نمی‌کنیم و حکومت استبدادی پنهان در هیچ زرورقی را برنمی‌تابیم.
با نامیدن فرزندان راستین کوردستان تحت عناوین، ناسیونالیسم کور، پوپولیسم، نمی‌توانید پشت فاشیسم خونخوار، جنایتکار، متعفن ایران پنهان بمانید. وطن کورد، کوردستان است نه ایران. منظور شما از وطن پرستی کوردها، ایران است و متأسفانه بسیاری از غش شما مطلع نیستند.
متاسفانه با وجود متخصصان و تحصیلکردگان کوردستان فرصت شغلی برای نیروهای غیربومی سرزمین کوردستان فعلاً موجود نیست، رزومه شما در بانک اطلاعاتی درخواست های کاری برای شش ماه نگهداری خواهد شد و پس از آن از دیتابیس پاک خواهد شد.

 

برساخت، پیشمرگه سرباز ایران

(https://www.facebook.com/mehdi.jalali/videos/10160837865340133)

Website | + posts